10. 5. 2014.

TOPLA ROGACOLADA



Da bi napravili toplu rogacoladu potrebno nam je 2dl bademovog mleka i puna kasika rogaca u prahu. Kada se mleko ugreje usuti rogac u prahu i to je to. Ja ne stavljam steviju jer je meni dovoljno sladak rogac. Rogacoladu ne pijem kao sto bi popila vodu ili mleko, vec ga polako pijuckam uz dorucak sa mafinima ili nekim drugim "slatkim" doruckom.

 - solja badema
- dve solje obicne vode
- prstohvat soli

Dan ranije uspite u ciniju bademe i 2X toliko vode. Sledeci dan prospite tu vodu i skinite ljusku sa badema i isperite bademe. U blender uspite bademe i 3X toliko flasirane ili prokuvane hladne vode. Kada se izmiksalo, kroz najsitniju cetku ili gazu procedite mleko i dodajte prstohvat soli.


U HI se mleko ne pije, ali mozete 2X u toku dana 1/2h posle dorucka i rucka da popijete kafu sa ovim mlekom. Ali, mozete mleko da upotrebite za palacinke, mafine, hleb... Ostatak izmiksanih badema mozete iskoristiti za hleb ili neke druge mastarije.

edit: Moram da napomenem da bademi u restrikciji nisu neograničeni. Može ponekad za ručak šaka badema baš ako ste u nekoj frci pa nema šanse za kompletnim ručkom. Mada može i 2-3 puta nedeljno po 2 kašike mleka od badema u kafu ako je pijete. Kod mene je računica količine badema ta što ja se oslanjam na ono da može ponekad šaka badema pa ja to iskoristim da napravim mleko sa rogačom i dobijem litar mleka, pa nas troje to potrošimo u doručku.

Нема коментара:

Постави коментар