5. 9. 2014.

BOZANSTVENI HLEB



Ovoga puta je zaista besprekoran i bozanstvenog ukusa, a najjednostavine sam ga napravila. Bukvalno sam stavila od svega po jednu punu veliku supenu (moje supene kasike su bas velike) kasiku:

- brasna (jecam, ovas, raz, graham, heljda)
- samleven lan, ispecen crni lukac na kockice
- semenke (suncokret, golija, susam)


- jedan prasak za pecivo

- 1/2 dl ulja od semenki grozdja
- soli ranvu kasicicu za kafu
- vode koliko je potrebno da se dobije gusca masa od palacinki

Sve to umutim u stonom mikseru, sacekam koji minut pa ako treba dodam jos malo vode jer bas brzo upija brasno. Zatim pokrijem posudu i ostavim je tako na radnom stolu. Zamesila sam u ponoc, a stavila sam da se pece u 09h. Pre pecenja sam umutila 1/2 kasicice sode bikarbone. Peklo se na 200C - 40 minuta. Drzala sam sve vreme u rerni papir preko testa da ne ispuca puno, ali opet je puklo ali ne mnogo.


Нема коментара:

Постави коментар