22. 9. 2014.

DORUCAK ZA PONETI



Moje hrono dete kao da svako jutro igra lutriju. Nikad ne zna sta je poneo. Uglavnom je zadovoljan, ali ima dana kada nije bio bas raspolozen za moj izbor, a nije imao odredjenih zelja za svoj izbor. 

Svakodnevno se trudim da mu obroci budu totalno raznovrsni i nekad prodje i 20 dana da bi se neko jelo slucajno ponovilo. Ne rado ponavljam ista jela, ali ako se desi da bas specijalo zatraze, onda im ispunim zelju. Vrlo je interesantno kada ga pitaju sta mu je to u posudi, i kada im pocne objasnjavati, a najcesce ni on sam bas nije siguran sta se kako zove, uvek dobije komentar da oni to nikad nisu jeli. Tako isto i mene na poslu kada pocnu stranci da ispituju, a kada im objasnim, imam cesto osecaj da im tek onda nije jasno sta je to od kombinacija u pitanju. 

Dok sam im spremala ove interesantne sendvice vec sam se zapitala kako ce im objasniti sta je to i od cega je. Kada dodje kuci i kada mi isprica, ako bude zanimljivih komentara, ispricacu i ja vama.




Нема коментара:

Постави коментар