20. 9. 2014.

HELJDINE SPAGETE II



Ovo je bila ideja u momentu. Najlepse recepte stvaram kada sam jako gladna. Tada mi dolaze u najezdi ideje, pa ne mogu da se odlucim koju cu pre realizovati. Cim se fino naruckam, sve ideje koje su cekale na red, nestanu u sekundi. To je isto kao kada idete u nabavku gladni ili siti. Gladni uvek kupite mnogo vise.

Spagete sam spremila po starom dobrom pravilu. U posoljenoj vodi sam ih kuvala da budu na pola skuvane, iskljucim ringlu, sacekam 2-3 minuta i tek onda ih procedim. Nikad ne ispirajte spagete jer onda nema nista od ukusa. Znam da mnogo veci kuvari od mene, uvek peru svoju testeninu, ja je ne perem, jer je nije prala ni moja mama, a ni baba Draga koja me je svemu sto danas znam naucila, pa nemojte je prati ni vi i videcete da ce vam biti mnogo ukusnije.

Ovde sam imala pecene paprike vec zacinjene, samo sam naseckala pileca prsa i dodala crne maslinke. Preko spageta sam prelila  kiselo mleko, odozbo ostalo i gozba je mogla da pocne.

Svaki put se iznova setim da pre hrono ishrane nisam doruckovala tacno 38 godina. Ziveo hrono !!!

Нема коментара:

Постави коментар