17. 9. 2014.

HLEB U JAJE



Razmisljam, zasto nisam sebi do sada spremala ovo za dorucak. Dozvoljen nam je hleb a dozvoljena su nam i jaja. Verovatno nisam nikad pravila jer mi je u podsvesti da se ovo przi u masnoci. Kada sam bila dete ovo mi je bio omiljen dorucak jer je mene uvek mrzilo da jedem, a ovo sam nekako uz caj uvek lako i brzo gutala. Namerno smo tata i ja ostavljali hleb da bude star i suv da bi spremali hleb u jaje. Kod mene u selu neko ih zove i przenice, a neko i kvasenice. Kod nas u kuci je ovo uvek bio hleb u jaje.  


Ovo je razani bezkvasni hleb sa semenkama lana i suncokreta. Ostavila sam na tacnu prekrivenog samo sa krpom. Tako je stajalo 3 dana i tek jutros sam primetila da je konacno skroz suv kao za prezle. Secam se da sam i kao dete uvek koristila jedno jaje za jedno parce hleba. tako sam i sada uradila

- 3 kriske hleba
- 3 jaja
- so himalajska
- malo bibera
- malo kurkume
- seckano lisce od zeleni
- 50ml bademovo mleko


Tepsiju u kojoj mogu da stanu 3 parceta hleba sam stavila praznu u rernu na najvisu temperaturu. Kod mene je to 290C. Razmisljala sam, ako nam treba vrelo ulje za tiganj, verovatno ce nam trebati i vrela tepsija na kojoj cu staviti natopljen hleb. Kod su se rerna i tepsija grejale, ja sam umutila jaja sa svim sastojcima i usula u posudu koja je skoro iste velicine kao i kriska hleba. Natopila sam hleb u smesu i ostavila tako da stoji da hleb sto vise upije. Posle 10 minuta sva jaja su nestala, popio ih hleb. Izvadila sam tepsiju, naspricala sprejem dno i poredjala pazljivo kriske jer su one sada jako meke i lako bi se pokidale ako se ne bi pazilo. Nisam bas pazila na vreme, ali jako brzo su se kriske ispekle, ustvari jaja su se jako brzo ispekla. Ovo je bio moj dorucak uz casu soka od paradajza. 



Нема коментара:

Постави коментар