16. 9. 2014.

MAFINI OD OVSENIH MEKINJA



Jutro i doručak su radost za svakog hronera. Tada je buđenje našeg organizma i vrijeme kada treba da damo našem tijelu gorivo za cijeli dan, a poslije da ga samo dopunimo za vrijeme ručka i simbolično za vrijeme večere. Za mene je to posebno nestrpljenje, jer sam već u toku prethodnog dana osmislila nekoliko ideja šta spremiti i čime obradovati naš organizam. Jutros je to bila kombinacija povrća i žitarica.


-2 jaja
- 50gr ovasenih mekinja
- 20gr quinoa ( može se kupiti u DM-u)
- 50gr feta sira
- prašak za pecivo (na vrh noža)
- 50gr sitno sjeckanog svježeg spanaća
- 10gr putera (otopljenog na sobnoj temperaturi)

Uključite rernu na 210C da se zagrije dok vi smutite sastojke. Feta sir ili izmrvite ili izrendajte na krupno rende. U činiju ulupajte malo pjenačom jaja. Kada ste ih ulupali dodajte ostale sastojke i blago promješajte da bi se sir poznavao. So možete dodati ako vam je sir neslan. Masa nije baš skroz kompaktna, da vas ne bi to bunilo. Kada je budete stavili da se peče, sve će se to lijepo sjediniti. Ja sam moje pekla u silikonskim kalupima i dobila sam četiri. Kada ste sa kašikom ravnomjerno rasporedili masu po kalupima stavite da se peče u zagrijanoj rerni. Ne znam tačno da vam kažem koliko je minuta trebalo, ali kada vidite da je fino naraslo i kada zabodete čackalicu po sredini i ne lijepi se, onda je gotovo.



Нема коментара:

Постави коментар