11. 9. 2014.

MESNA ROLADA



- 3 ociscena obarena jajeta
- 1/2kg mlevenog mesa po izboru
- 10 listica tanke slaninice
- so, biber, vlasac seckani

Ovog puta nisam ubacivala ni jednu vrstu luka, jer su moji sinovi tako izrazili zelju, da bude drugacije nego sto je uobicajeno. Napravili smo mali roladu jer je bilo svega na trpezi. Mleveno meso sam dobro zamesila sa so, bier i seckani vlasac. Nisam cekala da odstoji neko vreme u friziredu jer je samo meso vec odstojalo u frizideru. Na najlonu sam razvila mleveno meso u pravougaonik sirine za 3 jajeta. Poredjala jaja i uvila pazljivo kao rolat uz pomoc najlona.

Na drugom najlonu sam uredno poredjala tanke snite slanine, sirine koliki je rolat dugacak. pazljivo sam prenela rolat na slaninu i pomazuci se najlonom sam uvila sve zajedno kao i sto se vidi na slici.





Rolat sam stavila po sredini tepsije, a oko nje sam poredjala pripremljeno razno iseckano povrce uvaljano u ulje, so, biber, vlasac, beli i crni luk u prahu.





Pekla sam na temperaturi od 220C dok nije povrce bilo gotovo i slaninica dobila lepu zlatnu boju. Povrce nisam ni jednom mesala da se ne bi pretvorilo u kasu. Na slici donjoj se vidi kako je izgledalo kada je izvadjeno iz rerne. Roladu ostaviti da se ohladi jer se tada bolje sece.

Ja sam jela za rucak ali nisam jela jaje. A sutra dan za dorucak smo je dokrajcili 




Нема коментара:

Постави коментар