16. 9. 2014.

OMLET PITA OD KALE (lisnati kelj)




- 5 listova kale (lisnati kelj)
- so,zacini
- 150ml belanca (5-6 belanca)
- bebi paradajz
- crne maslinke

- 10ml ulja 




Kale oprati, skinuti sa drske i iseckati na rezance. Ulje usuti u tavu i kada se zagreje izruciti iseckane kale i prziti ih uz stalno mesanje dok ne spadne. Kada su spale ubaciti omiljene zacine i 100ml vode. Ja sam zacinila sa so, biber, crni i beli luk u parhu, seckano zelen lisce, suseni crni luk u kriskama i peceni crni luk u krikama. Kada je voda isparila i kale su spremen za omlet. Ovog puta sam ih izrucila u okruglu tepsiju, ukrasila sa beba paradajzima, posula crnim neslanim maslinkama i pekla na 210C/20' ali vi obratite paznju jer svaka rerna pece drugacije. Luk przeni je dao divan ukus. Mogla sam staviti 100ml belanca jer bi i sa tom kolicinom prekrilo kale, ali stavila sam vise jer mi je ovo bio kompletan rucak za danas, pa da ne budem gladna bez proteina. 



Nisam bas upoznata kako ga zovu u svim krajevima, ali znam da je uglavnom "lisnati kelj" ao prepoznatljiv naziv.








5 коментара:

  1. Ovo povrce kod nas jos zovu i rastan, u Svedakoj grönkål (grnkol -kao zeleni kupus).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Gaga, moram ti reći da i ja uvek kažem da je meni najsličniji sa raštanom ali to nije raštan i dosta je drugačiji od raštana. Ovo jeste iz porodice lisnatog povrća ali je ipak neka druga vrsta. Najvažnije je da je zaista ukusan i da se fino kombinuje i sirov..
      Pozdrav

      Избриши
  2. A ako ovo ne pronadjem, sta moze umjesto ovog? moze li brokula? hvala

    ОдговориИзбриши
  3. Po mom skromnom mišljenju može brokoli ili prokelj (one male kuglice, kao mini kupus) :)

    ОдговориИзбриши