23. 9. 2014.

PLJESKAVICE SA ZUKINIMA (tikvicama)



Vecito razmisljanje, kako umanjiti kolicinu unosa mesa. Totalno sam se izverzirala po tom pitanju i svaka moja preskavica ima svoju vrstu povrca. Najbitnije mi je da po zapremini imam isti kolicinu mlevenog mesa i rendanog povrca. danas je to kombinacija meso+zukini.


- 1/2kg mlevenog  krtog mesa 
- istu toliku kolicinu narendanih zukina
- so, biber, zacini
- 1 puna kasika susenog seckanog vlasca
- 1/4 kasikice sode bikarbone


Nista posebno, nista specijalno. Meso i zukine sjediniti sa svim potrebnim zacinima (so, biber, beli i crni luk u prahu i vlasac). Sve dobro zamesiti, ostaviti u frizideru da odstoji 1/2h. Ove sam pekla na grilu, ali isto tako mozete d aih pecete u rerni. Nije potrebno dugo da se peku da se ne bi isusile, jer mleveno meso bude brzo peceno. Zukine namerno ne cedim od vode jer mi je ta voda potrebna da bi mi pljeskavice bile socnije.


zukini-tikvice




Нема коментара:

Постави коментар