13. 9. 2014.

ROGACOLADA II




-100gr putera
-6 punih supenih kasika rogac brasna
-voda flasirana ili prokuvana da bude mlaka ali ne topla

Postupak je isti kao i prethodni put. Na sobnoj temperaturi puter, pomesati sa rogacem i polako dodavati vodu. Treba da se dobije kompaktna masa koja potpuno lici na otopljenu cokoladu. Izruciti u kalup ili modlice za praline i ostaviti u frizider da se stegne. 
Ukus je feno-meno-menalan. 
Apsolutno smo svi oduseljeni sa ukusom i mirisom. 



A ovako je to moja draga Maja Glogovac uradila od iste mase. Meni se mnogo dopada. Verujem da se i vi slazete samnom.

Hvala Majo na poverenju



2 коментара:

  1. Fantasticno. Ja sam stavila kokosovo ulje umesto maslaca i fantasticno je i preukusno. Hvala na divnom receptu. Ulepsali ste mi dan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da Vam se dopalo. Imam i ja na blogu isti taj recepr ali sa kokosovim uljem. Pre 3 godine nije moglo kokosovo ulje za dorucak u hrono restrikciji, ali moze u sirovoj ishrani pa sam zato morala da napravim dvà recepta da zadovoljim potrebe hrono ishrane i sirovi vegan.

      Избриши