11. 9. 2014.

SPELTINE LEPINJE


- 100 ml belanca (3 veća belanca)
- 3 dl kisele vode
- 60 ml ulja od koštica grož
đa
- 18 g praška za pecivo
- 1/2 kaši
čice himalajske soli
- 2 kašike tapioke
- 2 kašike ražanog brašna + speltinog brašna po potrebi


Ubacila sam sve sastojke osim speltinog integralnog brasna i ukljucila mikser da mesi par minuta. Smanjila sam na najsporiju brzinu i polako ubacivala po jednu kasiku speltinog brasna. Kada sam dobila masu koja je prilicno gusta a i dalje nije tvrdo testo, zaustavila sam mikser i izrucila testo na brasnom posutu radnu povrsinu. Posula sam kasiku brasna po testu i lagano zamesila testo da dobijem masu koja je meka a da se ne lepi za prste. Podelila sam je na 5 lopti . Prstima sam svaku loptu sirila da dobijem lepinju precnika 12cm. Poredjala sam ih u tepsiji na papiru za pecenje i pekla u zagrejanoj rerni na 220C/30'. Ipak vi obratite paznju jer svaka rerna je individualna, a i struja ume da prevari.



Ali sam ih ipak jutros prerezala na pola i stavila u gril da se malo istostiraju. Namazala sa puterom i ubacila mocarelu i kulen. Uz cedjeni sok od sargarepe je bio fenomenalan dorucak. Ove lepinje imaju divan ukus. Obozavam himalajsku so.
p.s.svaka lepinja je imala 185gr


Нема коментара:

Постави коментар