5. 9. 2014.

VENAC HLEB



- 2 jaja
- 100gr putera na sobnoj temperaturi
- solja gustog kiselog mleka (280gr)
- 80gr semenke suncokreta
- 30gr golice
- 2dl vode
- so
- 1 prasak za pecivo (p.p.)
- brasna od celog zrna (whole wheat) onoliko koliko je potrebno da se dobije gusto testo koje se tesko odvaja sa varjace.

U mikser posudu sam na najjace izmutila sve sastojke bez brasna, da se dobro sve umuti. Zatim sam smanjila brzinu i polako dodavala brasno koliko je potrebno da se dobije gusta masa. Kalup sam namazala sa uljem i posula sa semenkama lana (moze koje god vi volite) i spatulom punila ravnomerno kalup sa testom. Pekla sam na 220C/20' a posle sam smanjila na 180C/10'

Toliko je divno testo da sam dobila ideju da nesto vrlo zanimljivo i privlacno namestim ali tek za koji dan dok se ovo ne pojede  Mirise fenomenalno, isto kao kupus kifle  Psenicna brasna su zakon !!!




Нема коментара:

Постави коментар