06.10.2014.

ČIA PUDING SA ROGAČEM



Pokušaj da dobijem nešto što će mi se dopasti, a da mogu da ga koristim bez problema u restrikciji za doručak, mi je uspeo. Puding sa rogačem je predivan. Meni toliko prija ukus da ja uopšte ne stavljam steviu.

- 30gr čia semenki
- 1 kašika brašno od rogača

Sve lepo sjediniti i ostaviti bar na nekih 20minuta u frižideru da semenke nabubre. Ako volite slađu varijantu slobodno ubacite steviu ili neki koštunjavi plog koji ste samleli ili izdrobili.

Ako ste imali slabiji doručak, ovo će vam biti odlična dopuna slatkog dela doručka, a uz to i  mnogo prija crevila i ubrzava probavu.

edit:
16.januar.2018. Možda sam trebala malo doraditi ovaj recep. On je rađen 2014. godine i bilo je pitanje u centru da li mogu od dozvoljenih badema da napravim mleko. Dozvoljeni na nedeljnom nivou 3x30gr. Tada je to ustvari bilo šaka, a računalo se 50gr, bez preterivanja ako baš mora zamena za ručak baš baš ponekad. Sada je to 3x30gr nedeljno. Ja sam ga blendala i nije ni bilo otpada jer prethodno potopim da bi ga oljuštila. To je bilo to, 30gr badema oljušćenih totalno izmiksanih u 170ml vode dobije se bademova voda ili mleko, pogodni da se potope čia semenke i brašno od rogača.

Нема коментара:

Постави коментар