5. 10. 2014.

CHIA PUDING



Seme Chie ima:
- 6X vise kalcijuma nego punomasno mleko
- 3X vise gvozdja nego spanac
- 15X vise magnezijuma nego brokuli
- 20% vise vlakna nego laneno seme
- 60% masnoca u semenkama su Omega-3 masne kiseline.
U sebi jos sadrzi i cink, magnan, vitamine A, D, E, K, vitamine B grupe.
Izuzetno hidriraju telo ( jer imaju sposobnost da lako vezu vodu za sebe), olaksavaju probavu, regulisu ravnotezu elektrolita u telu.
Ubrzavaju razgradnju masti u telu, pomazu kod gubitka kilograma, pruzaju osecaj sitosti, revitalizuju misice, odlicne su za sportiste i ne sadrze gluten.
Preporucena dnevna doza je od 15-30gr
Koristi se kao dodatak raznim jelima, zdravim poslasticama, sejkovima ...
Preporucuje se upotreba na temperaturi ispod 42C da bi se sacuvali hranljivi sastojci.


Upotrebila sam bademovo mleko jer mi je ono uvek pri ruci jer ga redovno pravim. Imam i svezeg kefira.
- 20ml chia semenki
- 150ml kefir

Pomesala sam semenke sa bademovim mlekom i povremenu promesala u roku od 5 minuta nekoliko puta, da se ne bi stvorile grudve. Kada se masa vidno zgusnula usula sam i kefir. Sve dobro promesala i ostavila u frizideru da prenoci do dorucka.

Htela sam kad bude dorucak da pomesam sa kasikom rogaca, ali mi se i ovako jako dopao ukus pa nisam zelela ovaj put nista vise da dodajem. Prija mi jako jer chia je neutralnog ukusa, i bas mi je uradila to sto sam ja zelela, da mogu ponekad i mleko od badema da koristim za dorucak, a ne samo da ga spremam u hleb i peciva. 

Kombinacija chia+kefir+bademovo mleko, idealan i najjednostavniji recept. Od sutra pocinjem sa raznim istrazivanjima ukusa



p.s. iskreno se nadam da ce mi chia semenke mnogo pomoci u mojim zdravstvenim problemima jer imaju veliku moć apsorpcije pa izuzetno hidriraju telo (imaju sposobnost da lako vežu vodu za sebe), olakšavaju probavu, regulišu ravnotežu elektrolita u telu, posebno tokom fizičkih napora. Ubrzavaju razgradnju masti u telu, pomažu kod gubitka kilograma, pružaju osećaj sitosti, revitalizuju mišiće, odlične su za sportiste i ne sadrže gluten.






Нема коментара:

Постави коментар