5. 10. 2014.

CUSPAJZ OD "debelog" KUPUSA



Smatram da ne postoji gora vrsta od ovog "debelog" kupusa. Nikako jos nisam shvatila za sta on ustvari njima sluzi i zasto mora bas takav da bude. Od toliko  Evropskih vrsta kupusa, ovde se gaji samo nesto sto asocira na kupus. Mene sve to asocira po ukusa na koren kupusa. Lisce je od prvog do poslednjeg tvrdo i debelo. Toliko je nabijen da mala glavica ovakvog kupusa ima istu tezinu kao i duplo veca glavica nekog od nasih Evropskih vrsta. Ali, eto, valja probati sve, da ne bude posle kako nismo znali ili nismo nikad jeli.


Prvo sam htela da ga isecem i ubacim u vodu da se kuva dok ne omeksa, ali sam vec unapred znala da necu dobiti nista od ukusa jer ce ga voda isprati. Zato, ja sam odlucila da ga iseckam i ubacim da se przi sa iseckanim lukom. Dinstalo se posoljeno i zacinjeno i dinstalo i dinstalo .... Povremeno sam dodavala vode jer iz njega nije izasla ni jedna kap tecnosti. Sve vreme se dinstalo na slaboj vatri poklopljeno uz povremeno mesanje sa dodavanjem vode. Kada se posle dobrih dva sata dinstanja ipak desilo da je omeksao, ubacila sam krto meso na krupne kockice i nastavilo je da se krcka. Kada je meso bilo gotovo ubacila sam kasiku crvene mlevene paprike i sve promesala. 

Eto, dobili smo cuspajz od slatkog kupusa. S pravom moze da se kaze slatki, jer je zaista sladak, pa je i ovaj cuspajz dobio lep slatkast ukus. Ja i dalje ostajem pri tome da imam utisak da sam kuvala korenje kupusa, a ne listove. Moji momci su rekli da skoro nisu jeli sladji kupus, ali ja mislim da je dobrim delom slast dosla i od 3 velike glavice luka koje su se prethodno izdinstale, pa sam tek onda ubacila kupus da se przi i dinsta.




Нема коментара:

Постави коментар