12. 11. 2014.

JUNETINA U PARADAJZU



Opet paradajz. Moze u svakom obliku, nikom nije dosadan i nikom jos nije dojadio. Ne znam kako bi nazvala ovo jelo, niti znam da li bi bilo bolje da se jede kasikom ili viljuskom. Nisam ga skroz ukuvala, pa sam ostavila da bude jelo sa kasikom.

- 500gr mlevene junetine
- 2 glavice crna luka
- 3 cena bela luka
- 700gr seckanog socnog paradajza
- kasiku ulja
- 1 keleraba
- so, biber, zacini
- vlasac


Na malo ulja prodinstati sitno seckan crni luk. Kada postane staklast ubaciti krupno narendanu kelerabu i nastaviti da se dinsta. Kelerabu sam dodala samo da bi dobila gustinu, tako da ako vam se ne zuri, slobodno je dinstajte dok ne pocne da se pretvara u kasu. 

Zatim dodajte oljusten i iseckan paradajz na kockice. Kada provri i pusti vodu, kidajte mleveno meso na male parcadice i ubacujte unutra kao knedle. Mleveno meso se samo sa sobom vezuje, tako da ce ostati u tim knedlicama.

Posolite, stavite malo bibera, seckano zelen lisce i kasiku vlasca seckanog. Ne treba da se kuva dugo jer mleveno meso bude brzo gtovo. Ja sam ga kuvala otklopljenog dok nije ukuvalo po mojoj zelji. Paradajz je bio socan. Ako se vama cini da nema dovoljno safta, vi slobodno dodajte jos vode ili paradajza.


Нема коментара:

Постави коментар