17. 11. 2014.

KREKERI



Dobro sam ih zamislila ali nisam trebala staviti p.z.p. Htela sam da budu tanki, ustvati da ostnu tanki kao kada sam ih razvila, ali su narastili jer sam stavila p.z.p. U receptu necu spominjati p.z.p. da ga ne bi  i vi bespotrebno stavili. Sasvim dovoljno je bilo belanca i sir, ali ni sama ne znam zasto sam dodala nesto sto vec unapred znam da je bespotrebno.


- 120gr putera
- 50ml belanca (1 jaje)
- 120gr feta sira
- so (ako feta nije slana)
- integralno brasno


Puter iz frizidera na krupno rende narendati, a feta sir narendati na sitno rende. Dodati belanca i ako treba soli. Mesiti sa integralnim brasnom da dobijete tvrdo testo koje se lako razvija oklagijom. Kada zamesite testo, poklopite ga na radnu povrsinu i neka odstoji 10-15minuta. Razviti oklagijom na debljinu od 1/2cm i vaditi modlom, redjati na tepsiju, premazati belancem i posoliti. Peci na 200C/10' ili dok ne dobiju lepu zutu boju. Kod mene danas nema lepe zute boje, jer mi jos nisu promenili gornji grejac.



Нема коментара:

Постави коментар