5. 11. 2014.

GALETE ZA MIRJANU



Ovo je onaj isti recept SLJUNAK  PLOCICE ali ovog puta drugacijeg redosleda. Mirjana me je pitala da li bi moglo to testo da se pece u presi za "bakin kolac" i eto eksperiment je nastao. U originalnom receptu su upotrebljene seckane semenke i jaja i peceno u rerni, ali sada sam znala da bi mi trebalo testo koje vise podseca na "pesak" a ne na "sljunak".

- 1 jaje
- 1 belance
- 20gr suncokreta
- 20gr golice
- 20gr badema
- 20gr pinjole
- 20gr lana
- so



Sve semenke sam grubo iseckala u secka da bas ne dobijem brasno jer se ne bi pretvorilo u brasno, nego bi odma preslo u namaz. Za to vreme sam ukljucila gril da se greje, jer ja nemam presu za 'bakin kolac". Seckane semenke sam pomesala sa jajetom i belancetom i dodala malo soli.

E sad, ja bas nisam puno verovala u ishod ovog eksperimenta pa sam vadila kasikom masu i redjala na zagrejan gril. Poklopila i ostavila da se pece 3 minute. Kada sam podigla poklopac one su se sve spojile u jednu lepinju, a ne u galete. Nista strasno, ja sam modlicom u obliku srca izvadila galetice za fotografisanje, a ostatak galeta smo pojeli onako pocepane.

Ja sad ne znam kako da poredim ova dva ukusa. To je sada sasvim neki nov proizvod, sa drugacijim a ipak slicnim ukusom. Sada znam da sledeci put treba da vadim masu sa kasikicom a ne kasikom i da pravim veci razmak da se ne sastave.

Sa kiselim mlekom ili sa kefirom sigurno prija.

p.s.izbacila sam iz recepta ulje, jer zaista je suvisno pored sitno iseckanih semenki



Нема коментара:

Постави коментар