30.11.2014.

PODVARAK



I konacno zeljno cekana sezona kiselog kupusa je docekana. Do duse kiselog kupusa ovde ima preko cele godine, jer se Amisi postaraju da ga ne usfali. Ali nama u kompletu idu zimsko doba i kiseli kupus. 


Nema lazi, nema prevare, oni su jedinstveni u svetu. Ne boli nas glava da razmisljamo da li ima aditiva ili neke druge hemije. Kod Amisa je sve apsolutno prirodno. 

Recept se nalazi ispod fotografija o Amisima.

















Najverovatnije da ga ja spremam na malo drugaciji nacin iz navike kako to na poslu radim. Za nas troje i jos je dosta ostalo, upotrebili smo

- 1kg ribanca
- 1/2kg dimljenog mesa
- 2 velike glavice crnog luka
- biber, zacini
- kasika ulja


Kupus obavezno operem jer naravno uvek je jako slan kada ga Amisi spremaju. Meso sam isekla na kocke i stavila u posudu da se posebno kuva jer ipak mesu treba mnogo vise vremena nego kupusu. Posto ovaj kupus ovde je prilicno zilaviji nego onaj nas, pa moram i njega da stavim posebno u malo vode da se probari. Za to vreme na sitno iseckam crni luk i stavim da se przi na ulju. Kada se zarumeni i dobije lep miris pecenog luka, sklanjam ga sa vatre. Meso se kuvalo sat vremena, a kupus nekih 20 minuta. procedila sam kupus, izrucila ga u posudu i usula przen luk i zacine. Od zacina sam stavila biber, crni i beli luk u prahu, kasikicu aleve crvene paprike i kasiku susenog vlasca. Meso sam iscedila iz vode ali vodu nisam bacila jer ce mi trebati. Kupus i meso sam izmesala i isrucila u tepsiju u koju ce se podvarak peci. Preko sam prelila vodom u kojoj se kuvalo meso. Vode sam usula da ogrezne kupus. U zagrejanu rernu na 240C se krckao podvarak dok voda nije ukuvala. Mislim da sasvim lepo mozete da vidite i na fotografijama kako je socan i fino ukrckan podvarak.


2 коментара:

  1. Анониман7.3.15. 13:33

    Zar moze dimljeno meso u hrono ishrani

    ОдговориИзбриши
  2. Anonimni, moze naravno, ali da bude domace, gde sigurno znate da nema aditiva. Za dorucak to moze da bude sve vrste "zimske carolije" od suhomesnatog. Rucak je bitno da to meso ne bude previse slano da ne bi sakupljalo vodu u organizmu. Mi ovde imamo da bupimo polubareno i poludimljeno sa vrlo malo soli jer je kratkotrajno. Vecera moze dimljeno ali ono samo da se oseca na dim, neko belo meso ili dimljena riba, naravno da nista ne bude slano....
    pozzzz

    ОдговориИзбриши