27. 11. 2014.

TAGLIATELE SA KUPUSOM



Prakticno domacinstvo. Usteda na vremenu, idealno za zaposlene zene. Od jednog spremanja rucka, ako je spremljena dovoljna kolicina, onda moze da se obave tri obroka. Ovog puta je bas tako bilo kod nas. Za rucak je bio podvarak sa slatkim kupusom i piletinom . Kasnije  taj isti kupus sa dodatkom barenih belanca je obavio i veceru. Sutra dan za dorucak uz moju veliku radost je bilo savrseno sa testeninom.

- 120gr siroke testenine

Testeninu skuvati da bude skroz skuvana (pogotovu ako je deblja), procediti i pomesati sa toplim kupusom.


2 коментара:

  1. Ja to zovem " Flekice sa kupusom" jer se pravilo od domacih kidanih testa, u selu gde je moj tata odrastao, u Banatu :-) Sada I ja pravim na ovaj gore opisani nacin :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, slazem se, pravim i ja sa kidanim testom kada me ne mrzi :)
      Ali, uvek imam puno vrsta tetsenine, jer gde god naidjemo na neki nov oblik ili boju ili vrstu brasna, mi kupimo...
      Pozdrav Miro!

      Избриши