25. 11. 2014.

TAPIOKA LEPINJICE




Neko je rekao da moje lepinje budu fine i vazdusaste zato sto stavim "puno" praska za pecivo, 20gr/1kg testa. Pa evo danas da razbijemo predrasude za neverne Tome. Ove lepinjice nemaju p.z.p. a veoma su narastile i poprilicno su vazdusaste, razlog tome je najverovatnije tapioka  


- 1 jaje
- 5ml ulja
- 80ml kiselo mleko
- 80gr tapioka
- 40gr fete

Mikserom sve zajedno umutiti, usuti u mafine kalupe i peci na 200C/20' ili dok ne vidite da su se skroz ispekle. One dok se peku uvecaju se do 3X. Ako budete stavljali semenke u smesu onda se nece bas toliko uvecati jer ce ih semenke zadrzati.

Slobodno bi moglo da se napravi kompenzacija sa pola/pola brasno i tapioka. Ja ih napravim u raznim varijantama jer su mi savrsene da momcima spremim sendvice. Ovo sam dala najobicniji i najjednostavniji recept, a mogla bi ga nazvati i osnovnim receptom za tapioka lepinjice. Vi probajte da neke sastojke izostavite a neke ubacite, a mozete cak i pored ovog postojeceg recepta da jos po nesto ubacite. Mogucnosti su vam sve otvorene.


Evo kako izgledaju tapioka lepinjice na drugim sajtovima... jednostavno to tako izgleda prozracno ali nije "zivo" ili ne peceno. Tako izgledaju jer im tapioka daje taj sjaj, takve su i to je to.



2 коментара:

  1. Одговори
    1. Milice hvala ti što pratiš moje recepte.
      Molim te klikni na reč tapika u sastavu recepta i otvoriće ti se tekst o tapioki. Ta reč je pink boje i lako ćeš je uočiti.
      Inače najpre ćeš je naći u prodavnicama zdrave hrane.
      Pozdrav Milice

      Избриши