8. 11. 2014.

TESTENINA SA AVOKADOM



Iznenadila sam samu sebe i dobila novo jelo.
Nisam bila gladna uopste i sta god sam videla u frizideru nisam imala volju da to pojedem. Pogledam avokado namaz i pomislim da bi mu mozda vec bilo vreme da ga potrosimo. Testenine uvek imamo u izobilju, jer momci nose dorucak u skolu, pa mi nikad nije prakticno da im spremam testeninu, a i ne zele da je nose. 
Dakle ovo je zaista bilo hronovski

- 120gr testenine (ovog puta je zamesena sa povrcem)
- kasikicu maslinovog ulja sa aromom ljute paprike
- seckane crne masline
- seckan svezi vlasac
- tucana chilli paprika
- so

Skuvati testeninu u posoljenoj vodi, ali ne stavljati u vodu ulje. To se meni nikako ne dopada jer nikad mi nije testenina ukusna kao kada je bez nje. Isto tako ja volim da skuvam testeninu do kraja i onda je meni po volji. Vi ako volite, vi skuvajte testeninu kako pise na pakovanju, ako ne koristite svoju sto ste vi spremili.

Kada se testenina skuva, nemojte je ni ispirati, samo procedite, bice ukusnije daleko vise nego kada je isperete. Znam da svi veliki kuvari peru testeninu, ali eto ni moj tata je nije prao, pa nisam ni ja nikad, niti cu ikad.

Testeninu prelijete uljem (ako volite) i promesate. Zatim dodate avokado namaz i promesate, uspete u tanjir i odozgo pospete seckane maslinke, vlasac i tucanu papriku.

Ovo je samo jedna varijanta, ali i sami znate da ih mozete prosiriti na bezbroj, nesto dodati, nesto oduzeti. Ali eto, dala sam vam lepu ideju, a vi spremite sebi po sopstvenom ukusu.





Нема коментара:

Постави коментар