15. 12. 2014.

TRI MINUTA KOLAC



Evo, odrzala sam rec i iz moje mikrotalasne je nastao jedan novi trominutni kolac. Imamo ih sada polako vec nekoliko verzija i bas se radujem. Ja sam u moj stavila isto drugaciji sastav od originalnog recepta.


Za mericu uzimamo supenu kasiku i sve zavisi od velicine kasike sa kojom merite. Sve sastojke merite sa istom velicinom kasike. I sve da bude ravna kasika, ne sipati u vrh.

sk*=supena kasika
pp*=pecivo prasak

- 4 sk samlevenog badema
- 2 sk kakao
- 2 sk fruktoze ili 10 kapi stevie
- 1 jaje
- 4 sk badem mleka
- 3 sk kokos ulje
- 1/4 pp
- 50 gr cokolada 70% kakao


Sve sastojke u prahu pomesati u jednoj posudi. Jaje posebno ulupati viljuskom. Cokoladu sam iseckala na kockice jer je bila na sobnoj temperaturi pa se lako seckala. U ciniju gde su izmesani sastojci u prahu, dodati jaje izmuceno i mleko i ulje i cokoladu. Sve lepo izmesatida ne ostanu grudvice od nekog sastojka. 

Ja sam se odlucila za kockastu cinijicu dimenzija 16x16cm. Naspricala sam je sa uljem jer nisam bila sigurna da li se kolac zalepi prilikom pecenja. Vi mozete da stavite u vecu solju, da bi bilo manje ali deblje. Nama je ovako bilo fino i imali smo svo troje da jedemo.

Stavila sam da s epece u mikrotalasnu na najjace 3 minuta. kada sam je izvadila, odmah sam je prevrnula na tanjiric. Kao sto se moze videti po fotografijama, kolac je zaista fenomenalan. Obavezno probajte i uvek mozete da ubazujete svoju varijantu omiljenog sastojka.


Moja hrono drugarica Dragana Djordjevic je isto veceras pravila ovaj kolac ali ona je napravila malu promenu po svom izboru i kaze da je ukus fenomenalan. Dakle, sve je isto uradila kao po ovom receptu, ali nije imala cokolade pa je stavila nesto drugo.

Dragana : "  cokoladu nisam imala ali sam stavila semenke bundeve,suncokreta, suvo grozdje,orah (to je tako pakovano u mix.)

A evo imamo i kako to izgleda kada ga namesti Slavica Tutic . Hvala Slavice, sada mogu da vide kako izgleda u casi 


Нема коментара:

Постави коментар