19. 1. 2015.

MAFINI PUFNASTI



Danas nesto sto je mene jako odusevilo. Ukus je fenomenalan. Svaki dan su mi sve bolji i bolji ovi pufnasti hlebici. Danas je samo sa belancima, bez zumanca i obogatila sam ukusom sa mesom koje se pece u rerni uvaljano u pavlaku i senf.




- 100ml belanca + 3 belanca
- 2 pune kasike ovsenih mekinja
- 2 kasike sitnog sira
- 200ml naseckanog mesa pecenog u pavlaci (klikni da vidis recept),
            senfu i zacinima
- 1/2 kasikice praska za pecivo
- so po potrebi


Sve isto uraditi kao i kod OVOG (klikni da vidis recept) recepta. Na kraju pomesati pazljivo sa spatulom seckano meso. Rasporediti u modlice ili stavljati na tepsiju kasikom. Pekla sam u zagrejanoj rerni na 210C/15' . Zatim sam smanjila na 150C/15' . Smanjila sam temperaturu da budem sigurna da ce se dobro ispeci i u sredinu.


Meni je ovo bio protein+ povrce, pa sam imala u obroku i casu kuvanog paradajza bez soli i aditiva. Jako me je obradovalo sto su se lepo ispekli, nisu spali i jako su ukusno zbog zacina u mesu.








Нема коментара:

Постави коментар