5. 1. 2015.

NAMAZ OD AVOKADA



Nikad pre hrono ishrane nije mi bilo bitno da li cu pojesti neki namaz. Koristila sam one klasicne koje smo imali u svakodnevnoj upotrebi i bili su najcesce na bazi mlecnog uz razne dodatke od povrca. 

Danas je to namaz od avokada ali nigde nema mlecnoih dodataka. Ovo je jedna od najobicnijih varijanti. Oduvek sam volela miris dinstanog crnog luka, pa sam resila da pokusam da spojim avokado sa dinstanim lukom. 

- avokado
- 1 crni luk
- 10ml ulja
- so, biber, zacini
- svezi vlasac
- 1 kasikica senfa

Luk iseckati na sitno i staviti u zagrejano ulje da se polako dinsta posoljen. Voditi racuna da sve vreme ostane samo staklast bez da postane tamniji. Na slaboj vatri ga drzite poklopljenog i cesto promesajte da ne bi promenio boju. Kada je skroz dinstan pomesati sve ostalo i staviti u blender da se sve dobro izmiksa i dobije kompaktna masa. Vi mu uvek mozete poboljsati ukus po svojoj zelji i dodavati to sto bi vase culo ukusa zelelo da oseti u tom moment (tako ja to radim).

Нема коментара:

Постави коментар