4. 1. 2015.

RIBA U MARINADI IZ RERNE



Obozavam ribu i morske plodove u svim oblicima. Usvajala sam mnoga pravila od mnogim kuvara kako je najbolje spremiti ribu, ali onda se ipak vratim nacinu koji je za mene najukusniji. 

Kada spremam ove rostiljske ribe najvise volim da ih ostavim u marinadu da prenoce u frizideru. Tada je najlepsa. Do sada sam je pekla na elektricni rostilj na terasi, ali danas sam to uradila u rerni na foliji.




- 6 riba srednje velicine
- 6 cena belog luka
- 2 kasike maslinovog ulja
- 1 kasika seckanog zeleni lisca
- kasikica soli

Beli luk na sitno rende izrendam i ostale sastojke dobro promesam. Ribu mi u ribarnici ociste, a ja joj otkinem glavu da bolje slozim u tepsiju. Recnem je na nekoliko mesta popreko, da marinada bolje prodje. 

Tepsiju iznutra oblozim aluminijumskom folijom, pazljivo da se ne pokida, da ne bi ulje iscurilo. 

Sa cetkicom za mazanje, prvo namazem ribu iznutra, zatim je manazem spolja i malo je presavijem preko dlana da bi u isecene delove bolje namazala. Poredjam ih na foliju pazljivo i sa ostatkom marinade prelijem preko ribe.

U zagrejanoj rerni na 220C sam je pekla ne pokrivenu, sve dok nije iz nje prestala da izlazi bela vodica (saft). Nisam merila vreme, ali trebalo je nekih 40 minuta. Zatim sam je izvadila i pazljivo poredjala na papir da upije visak ulja.
Potpuno je isto kao na rostilju, samo sto nema miris rostilja, ali mirisi predivno marinada.

edit: za dukanovce-ulje će spasti prilikom pečenja


Нема коментара:

Постави коментар