22. 2. 2015.

KOLAC ZA MINUT - Dr Dukan



Jede vam se nesto slatko? Evo, za minut ce biti gotovo!

- 2 belanca
- 2 kasike ovsenih mekinja
- 1/2 kasikice kakao
- 5 kasika mleka 2%mm
- 1/3 kasikice praska za pecivo
- zasladjivac

Belanca bas ne morate da ulupate u cvrst sneg ako vam se zuri. Ja sam samo ulupala malom penaricom da se napravi pena, tu usula i izmesala ostale sastojke i stavila u mikrotalasnu na minut. Obratite paznju da cinija bude dovoljno duboka jer ce testo da se podigne bar 3 puta od prvobitne zapremine.

Mozda ce za neciju mikrotalasnu trebati vise vremena, pa vi proverite posle minute da li treba produziti jos. Ova kolicina je dovoljna za jedan kolac, za jednu osobu. Kada sam prevrnula kolac na tanjiric, premazala sam ga sa jednom kasikom  pudinga od cokolade.


Ja sam svoje dve kasike ovsenih mekinja iskoristila za ovaj divan kolac. I svaki put se odusevim sa ovsenim mekinjama. Gde god da ih upotrebim, svugde budu preukusne.


Ja sam danas obogatila recept i dobila sam jos ukusniji i socniji kolac. Uz ovaj postojeci recept od juce sam dodala jos jednu veliku kasiku filadelfija sira 2%mm. A odozgo sam stavila puding sa ukusom karamele. Onaj juce mi se jako dopao, ali ovaj danas je feno-meno-menalan

- 2 belanca
- 2 kasike ovsenih mekinja
- 1/2 kasikice kakao
- 5 kasika mleka 2%mm
- 1/3 kasikice praska za pecivo
- zasladjivac
- 1 kasika filadelfija sira 2%mm





Нема коментара:

Постави коментар