15. 2. 2015.

OVAS SA TOFU - Dr Dukan



Nesto staro, nesto novo. Ove obavezne ovsene mekinje su neiscrpan izvor ideja i  kombinacija divnih ukusa. Danas sam se potrudila da nemam meso, pa sam i obavezne mekinje spremila u tom fazonu.

kora

- 2 belanca
- 2 kasike ovsenih mekinja
- 2 kasike dzem od chaja, aroma kupine
- 1/3 kasikice praska za pecivo (pzp)

slag-fil

- 2 belanca
- 1 kasika svezeg tofu
- stevia



Odmah da kazem, jaja su sigurno sveza i zato sam se odlucila za takvu varijantu. Za koru sam jednostavno dobro izmutila sve sastojke  zajedno i stavila u silikosku tepsiju 19x9cm na 210C/20' Kada se korica ispekla prevrnula sam je na tacnu i ostavila da se skroz ohladi. Posto je kod nas u to vreme bilo -40C, ja sam iznela na terasu i za 5 minuta je korica bila hladna i spremna za slag.

Dva belanca sam ulupala u cvrst sneg. Dok se belance mutilo ubacivala sam izmrvljen tofu i stevie koliko da ne bude bezukusno. Namazala koricu i iznela na terasu koji minut da se sve fino stegne i moj dorucak je mogao da pocne.


Нема коментара:

Постави коментар