9. 2. 2015.

PUDING OD CHIA I GODJI



Vec nekoliko puta hocu da postavim ovaj recept, pa odustanem, jer mislim da je isuvise obican da bi nekog smarala sa njim. Ali evo, posto vec imam fotkice, bice i recepta. Ako nista drugo bar ce nekom dati ideju za neki desert.


- 30gr chia semenke  
- 20gr godji bobica  
- 100ml zele sa aromom jagode
- 100ml jogurta 2%mm
- 100ml mleko 2%mm
- 5gr lisnatog kelja u prahu (kale)

  Chia semenke volim da konzumiram svaki dan jer mi pomazu u mojoj borbi protiv opstipacije. Vise o chia semenkama mozete procitate ako kliknete gore na naziv koji je zadeljan drugom bojom.

*

Godji bobice koristim susene jer mi je lakse da ih cuvam. Jednu manju kolicinu potopim u filtriranu vodu i cuvam u frizideru, uzimam svaki dan po 20gr, a nekad i vodu u kojoj stoje po malo uzimam neovisno  sa tih 20gr bobica.



Prah od susenog lisnatog kelja (kale) sam pocela od skoro da koristim. Meni se ucinio idealnim jer mogu da ga mesam sa ovim pudingom u dane kada je povrce na redu.

Sve navedene sastojke uspem u blender i dobro sjedinim na par sekundi. Ponovim postupak jos 2-3 puta u razmaku od par minuta, da se ne bi chia semenke spustile dole i zalepile. Kada sam ih promesala, uspem ih u posudu i ostavim u frizider. Obicno ovo napravim danas za sutra. Uzimam u toku dana ili mi to bude kao vecera. Ja ovo obozavam i lepseg mi je ukusa nego sladoled ili puding. Chia semenke to sve fino stegnu i zaista je ukusno.



Нема коментара:

Постави коментар