26. 2. 2015.

SEJTAN SNICLA - Dr Dukan




Danas su to bile, fine ukusne snicle od biljnog mesa. Iskoristila sam mekinje umesto prezli. Kako sam dosla do sejtana mozete procitati OVDE 
Ako ste procitali kako se dobija sejtan, mozemo da nastavimo sa spremanjem snicle.

Rernu sam ukljucila na najjace da bude spremna dok uvaljam snicle. U jednu posudu sam usula dve kasike ovsenih mekinja, a u drugu sam stavila jedno celo jaje i dva belanca, nekoliko kapi soja sosa i kasikicu senfa. To sam izmutila sa viljuskom. Sejtan sam prvo uvaljala u mekinje, pa u jaja, pa u mekinje i stavila sam ih na tepsiju. Odozgo sam ih samo naspricala sa sprej ulje i stavila u rernu.

Posto je temperatura bila na najjace, nije trebalo dugo vremena da se snicle zapeku. Bilo je fino i ukusno.


Нема коментара:

Постави коментар