10.03.2015.

NAUT HLEB - Maja Glogovac


Maja Glogovac je napravila na drugaciji nacin hleb sa naut brasnom. Ovako je to Maja  uradila:

"  Brasno (4 kasike nauta*{leblebia brasno} i oko 170gr heljdinoh),topla voda, so, 2 kasicice limunovog soka. Ostavila pola sata, dodala sjemenke bundeve i nesto badema smjesa je tecna, da moze da se prodje kasikom kroz nju al da se osjeti tezina na kasici.

Pekla sam oko sat i po vremena sveukupno. Jedno 20 minuta u zagrijanoj rerni na max dok nisam dobila koricu, onda sam pokirla folijom, pa sam za 15 min dobila mekanu koricu koju sa zasjekla na tri mjesta. Do 50.-og minuta na maksimalnoj temperaturi i posle toga smanjila na 200, dok nisam vidjela da na nozu ne ostaje nista. Na kraju sam skinula foliju, i pekla jos 10-ak minuta na max. Posle toga, umotala u vlaznu krpu i stavila da se ohladi. "

Da ne bi doslo do nesporazuma, kao sto je doslo kod mene, da vam otkrijem tajnu ko nije do sada znao, naut je leblebija brasno

Draga Maja Glogovac zahvaljujem ti se na divnom receptu





Нема коментара:

Постави коментар