13. 6. 2015.

POSNA LESNIK TORTA


Sastojci:

Kora:

100 gr brasna

5 kasika mljevenih oraha
5 kasika secera
pola praska za pecivo
3 kasike ulja
mineralne vode po potrebi (da se dobije fina masa)

Fil:

16 kasika secera
1 l kisele vode
4 pudinga od ljesnika
1 posni margarin
150 gr secera u prahu
200 gr ljesnika (samljeti i proprziti)

Priprema:

Od sastojaka za koru umutiti koru i peci na 200 stepeni dok ne bude pecena. Umutiti tri takve kore.

Fil:


Mineralnu vodu, secer i puding skuvati i ohladiti. Dodati margarin i secer u prahu, fino umutiti pa dodati i ljesnike. Sve izmjesati u finu masu pa filovati kore. Po zelji mozete premazati sa slagom. Ja sam pekla dvije kore umjesto tri.

Torta je moja ali sam je radila po receptu sa bloga moje prijateljice. Hvala ti draga Marice!!!



Нема коментара:

Постави коментар