30. 6. 2015.

REST MAKARONE


Setila sam se da bi mogli danas ovako nesto jesti. Ovo je jos jedno jelo iz mog detinjstva, kada sam morala da zurim sa rucak-vecera dok tata i brat ne stignu sa posla i skole, a ja prva stizem kuci iz skole. Veoma lepo , jednostavno jelo da ga deca naprave, a i izdasno je.


- 900ml mleka
- 4 jaja
- 400gr makarona
- 400gr feta sira
- 100ml ulja od kostica grozdja



Stavila sam feta sir, ali moze i sitni sir. Prvo sam ulupala jaja, pa sam pomesala sa sirom, pa dodala mleko i ulje. Solila nisam jer je feta dovoljno bila slana za celu tepsiju. Kada sam izrucila makarone, (kojih je bilo tri vrste, od svega po malo) dobro sam varjacom izmesala da mleko prodje svugd ekroz makarone i iz rucila u tepsiju koju sam namzala sa uljem. 


Rernu sam zagrejala na 220C i stavila da se pece dok nije dobilo lepu boju. Ne znam tacno koliko je bilo vremena, ali temperaturu sve vreme sam drzala na 220C. Odlicno se ispeklo. Mozda u nekim rernama bude dovoljno i na 200C. Moj problem je ovde jako velik sa rernom jer ona jako cudan sistem pecenja ima. Uglavnom grejac radi samo dole, a gornji se povremeno ukljucuje. Ne smem da stavljam pleh velicine tepsije, jer ce onda gornja strana ostati ne pecena. Zato sam uvek u strahu da vam mozda nisam rekla adekvatnu temperaturu. Ali vi svakako svako poznajete vase rerne, pa znate kako treba sa njima da postupate.


p.s.Ako volite da vam bude socnije, slobodno stavite onda 1 litar mleka. Ja sam stavila da bude suvlje jer je prakticnije da se momci ponesu sa sobom dorucak. Ako cete staviti litar mleka, ond astavite i 500gr sira, da ne bude preterano bez sira.


Нема коментара:

Постави коментар