24. 6. 2015.

SELJACKI HLEB


Jao ja zaboravila da uslikam hleb, a tako je bio dobar, pravi pekarski... eto samo ovo parce sam ulovila. Bas mi je zao sto sam propustila recept. Jos mi nije u naviku da fotografisem hranu koja nije hrono i eto tako mi promaknu i vredni recepti.

Zamesila sam u 1/2 litre vode sa dve kasike suvog  kvasca i kasicicom soli i secera. Od brasna sam stavila iste delove kinoa brasna i razanog brasna, a ostatak je bio belo meko brasno. Kinoe i razanog sam stavila zajedno 1/3 a 2/3 je bilo belo. Premesila sam ga dva puta. Zatim sam ga razvila u krug precnika 30cm i uvila kao strudlu. Stavila dijagonalno u tepsiju posutu brasnom i ostavila ga pola sata da se testo dize, dok s ererna ne zagreje. Pekla sam na 180C/1h. Kada se ispeklo kora je bila tvrda. Ostavila sam do sutra da se skroz ohladi i evo vidi se da je odlicno ispeceno.

Sada imam neka druga brasna, pa ne znam da li ce i ovaj sledeci biti tako dobar kao i ovaj.



edit:

Evo napravila sam ga veceras ponovo i sada imam kompletne fotografije :)

Нема коментара:

Постави коментар