11. 7. 2015.

GIROS SA MASKARPONE


Giros sam zavolela jos davne 1985 godine u Berlinu. To je bila ljubav na prvi pogled. Privukao me je miris koji se sirio iz Grckog restorana. Samo sam rekla da mi spreme kako bi bio najbolji jer cu prvi put da probam. Ne znam sta mi se vise dopalo, ili tortilja, ili meso ili caciki (tzatziki) ili odabir salate. Fenomenalno sve u kompletu. Od tada giros je jedan od mojih drazih jela, ali sam ga prilagodila mojoj ishrani jer svez beli luk nikao ne mogu vise da konzumiram jos mnogo pre operacije.

- belo meso (onaj srednji unutrasnji mali deo)
- 2 kasike mascarpone sir   ili kiselog mleka
- so himalajska
- biber
- peceni crni luk u prahu
- suseno zelen lisce
- tucane crvene paprike
- origano


Imala sam 7 tih malih delova iz sredine belog mesa. Svaki sam isekla na sirinu od 2cm, mada nekad isecem i na uze trake od 1cm. U ciniju sam zajedno sa isecenim belim mesom usula maskarpone sir i sve ostale sastojke po nahodjenju da odgovara mom ukusu. Ja sve to sa rukavicom dobro izmesam da zacini i maskarpone prodju svugde. Uspem i rasporedim u tepsiju velicine odgovarajuce za kolicinu sastava. Stavim u zagrejanu rernu na 210C i pece se dok sva tecnost ne ispari. Taj deo od belog mesa je najmeksi i najsocniji i najbrze se ispece, tako da ne mora dugo da traje pecenje. Kada tecnost ispari, i meso je peceno. izvadim iz rerne i ostavim tako u tepsiju da se ohladi. Ukus bude fenomenalan i uvek me podseti na mladost i Berlin i tog prelepog dela zivota.

Moze da se upotrebi i druga vrsta mesa, ja i upotrebljavam, imam recepte na blogu, ali ovako sa ovim mesom je moj najdrazi giros.



Нема коментара:

Постави коментар