3. 7. 2015.

HLEBICI OD CVEKLE



Imala sam jedno parce cvekle velicine kokosijeg jajeta. Nisam imala belog brasna, sve su mi vrste dosta tamnije od bele boje. Ipak, zelela sam da vidim sta cu dobiti kada zamesim hleb sa cveklom. Vec sam isplanirala da voda u kojoj ce se kuvati cvekla, ce mi biti i voda sa kojom cu zamesiti hleb.


-  cvekla velicine jajeta
- neko svetlije brasno
- 40gr putera
- kasika sitnog sira
- so, biber
- kasika suncokret seme
- kasicica seckanog lisca zeleni
- 1/2 kasicice pecivo praska


Cveklu ocistiti, oljustiti i iseci na tanje listice d ase brze skuva. Vode dodati samo koliko je dovoljno da cvekla ogrezne. Kuvati u manjoj posudi, jer je i cvekle malo. Tu sam dodala 1/2 kasicice mlevenog bibera da neutralise zemljani miris cvekle. Kuvalo se od momenta kljucanja 15 minuta. Zajedno sa vodom u kojoj se kuvala cvekla sam u blender ispasirala. Kada se prohladilo dodala sam ostale sastojke. Brasna sam dodavala da dobijem masu koja je gustine kao fil za kolace. 


Od ove mase sam dobila 20 loptica koje mnogo lice na minijaturne mafine. Na slici mozete videti kako izgledaju pre pecenja i kako imaju divnu pink boju od cvekle. Kasnije prilikom pecenja boja se promeni. 

Ukus je poseban i ne moze da se poredi sa drugim ukusima. Cvekla i biber su dali i ukus i miris. Semenke suncokreta su zacinije i upotpunile ukus. Korica je bila hrskava bas kao i kod drugih vrsta hleba. ja sam ih sekla na pola i mazala  humusom sa pecenom paprikom


Naravno ovu smesu mozete peci i u rerni u modlama za mafine na 200C dok ne dobiju lepu boju i dok ne prestane da se lepi testo na cackalicu kada probate po sredini mafina.




Нема коментара:

Постави коментар