17. 7. 2015.

MAKARONE SA PRELIVOM OD SPANACA



Ovih dana sam se navadila na laku hranu za poneti za moje radnike na +40C. Posto sam kuci, a imam i problem sa spavanjem, tako da ja njima spremim hranu pred zoru, i stigne da se ohladi dok oni ne krenu u 7h. Spakujem u one male zamrznute torbe i bude u redu do rucka u 13h. Ovo je ustvari hrono dorucak ali bez dodatka kukuruza



- 150gr smrznutog spanaca
- 1 kasicicu brasna od ovsa
- 200gr makarona
- mleko bademovo ili voda od kuvanih makarona
- so, biber, zacini
- 1 cen belog luka
- 40gr putera
- malo tucane ljute paprike


Staviti da se dinsta na puteru spanac sa cenom belog luka na najsitnije narendanog. Dodati so, biber, tucane paprike i ako volite jos neki zacin. Cim se malo uprzio spanac dodati jednu kasicicu brasna. Ja sam dodala tapioku ali mozete da stavite bilo koje dozvoljeno brasno, ovseno je sasvim u redu jer daje finu gustinu kao i skrob. Nalivala sam postepeno sa bademovim mlekom dok nisam dobila gustinu kao za sos. Ne treba da bude jako gusto, jer ce makarone dodatno pokupiti tecnost.

Makarone skuvati po uputstvu na pakovanju. Kada ih procedite ne ispirajte ih. Ako ne zelite da spremate preliv sa bademovim mlekom, onda mozete da sacuvate vodu u kojoj su se kuvale makarone, pa sa njom da skuvate preliv. Kada je preliv skuvan preliti ga preko skuvanih makarona i pazljivo promesati da se ne polome makarone.

Moji momci kazu da su bile jako ukusne hladne i u kombinaciji sa mini cuftama.

Eto, nekom dorucak, a nekom letnji rucak.

Ne stavljajte kukuruz ako ste u restrikciji.





Нема коментара:

Постави коментар