28. 7. 2015.

PASULJ SALATA


Moji momci nikada ne bi pozeleli pasulj, pa ga zbog toga veoma retko koristim. Ni pre udaje ga nisam nesto gotivila. Mozda smo ga kuvali par puta godisnje i to bi bilo to. Da nije praznika, ne bi ni pasulja spremali, makar kao hladan prilog. Danas je to obicna salata i mislim da ce to biti i glavno jelo na ovoj vrucini.

- 500ml skuvanog pasulja
- 350ml skuvanog kukuruza
- 1 sveza sargarepa
- 1 srednji crni luk
- 1 kasika seckanog zeleni lisca
- so, biber
- ulje, sirce


Pasulj nisam ja kuvala, kupila sam vec gotov skuvan. U tegli je bilo nekoliko vrsta pasulja. Vodu iz pasulja i kukuruza sam dobro iscedila i bacila. Luk sam iseckala na tanka rebra, posolila ih i stavila sirce. Dobro sam izmesala i ostavila da odstoji tako u marinadi. Uvek tako radim kada luk koristim za salatu. Tako spremljen luk me podseca na luk iz tursije.

Sve sastojke sam usula u ciniju i promesala. Ulja, bibera, soli i siceta sam dodala po ukusu. Eto, veoma brza, jednostavna i ukusna salata, koja moze da bude i kao salata i kao prilog, a i kao osnovno jelo.


Нема коментара:

Постави коментар