29. 8. 2015.

OTVORENA PAPRIKA SA TESTENINOM


Ovo je s namerom spremano da bude otvorena punjena tikvica. Ali zbog niza okolnosti koje su mi se izdesavale od ranog jutra, ipak je spremana otvorena paprika. Pred kraj kuvanja smo zakljucili da nam mozda nece biti dovoljno za sve nas, pa smo se odlucili za varijantu sa testeninom. Nismo se pokajali, super je ukusno, a imali smo i goste da pocastimo.


- 500gr mlevenog mesa
- 1 veca mesnata paprika
- 800ml oljuscenog paradajza isecenog na kockice
- so, biber, zacini
- 600ml vode
- 180gr testenine
- 30ml ulja

U zagrejano ulje sam proprzila meso dok se nije sve fino odvojilo. Tu sam dodala naseckanu papriku, so, biber, seckano lisce zeleni, crni i beli luk u prahu. Posle par minuta sam usula paradajz kojem sam skinula ljusku i iseckala ga na sitno. Kada je provrilo, smanjila sam temperaturu i poklopila. Tako se krckalo nekih 20 minuta. To je trebalo da bude gotovo i da bude otvorena punjena paprika. Ali posto nije bilo dovoljno za sve, nalila sam 600ml vode i kada je provrilo ubacila sam testeninu i jos malo posolila. Moja testenina se kuvala 10 minuta, i onda sma iskljucila i ostavila po strani. Kada sam iskljucila bilo je jos dosta tecnosti, sve je ogrezlo u tecnosti. Ali posle 20 minuta testenina je sve lepo upila i super je bilo. 

Slikala sam dok jos nije sve upilo, jer nisam mogla da cekam duze. Uglavnom ako su deca kuci, ja ostanem bez fotografija, jer nece niko da me ceka da prvo uslikam.

Da, htela sam i da objasnim, zasto ja ponekad kuvam sa povrcem u prahu, a ne sa svezim povrcem. Pa, jednostavno zato sto tako moja deca traze. Ponekad se zale da im ide na grlo luk, pa kada mi kazu da stavim u prahu, ja onda tako i uradim. Ali, moram priznati da je sa prahom i jako lepo i brzo kuvati, tako da i meni to odgovara, jer mene moje noge bas ne sluze na duge staze, vec samo na neko krace vreme. 


Нема коментара:

Постави коментар