9. 8. 2015.

PILECI PAPRIKAS


Klasican paprikas u ovim letnjim danima. Piletina, mladi krompir i svez grasak. Ne znam kada smo zadnji put jeli nesto sa krompirom. Bas nikad nisam imala naviku da kuvam sa krompirom, nekako ga uvek zaobilazim, a tu naviku nosim jos od detinjstva jer moj otac nikako nije voleo krompir.

- 500gr piletine bez kosti
- 4 srednja krompira
- 2 vece glavice crna luka
- 200ml mlada graska
- 1 puna kasicica kurkume
- so, biber, zelen lisce, 
- malo ljute paprike tucane
- 50ml ulja
- prstohvat sode bikarbone
- saku testenine


Na zagrejano ulje dinstati posoljen crni luk naseckan na kockice ili rebra. Kada se luk zagrejao, smanjiti temperaturu, dodati prstohvat sode bikarbone, promesati i pokopiti. Soda bikarbona nam pomaze da ubrza proces dinstanja, a i vec mi je uslo u naviku da tako dinstam luk. Samo je bitno da s ene pretera sa sodom jer u protivnom jelo ce dobiti nepirijatan miris bikarbone.

Meso iseceno na kocke ili kako god vi volite, ubacite da se i ono dinsta sa sada vec izdinstanim lukom. Za to vreme ocistite krompir i isecite na zeljenu velicinu. Kada je meso sa svih strana promenilo boju, ubaciti krompir, biber, seckano lisce zeleni i ako treba jos posoliti. Zatim dodajte grasak i kurkumu , sve fino promesajte i dodajte vode da sve ogrezne.

E, a sada zasto u moj paprikas ima ova testenina. Trebao je da bude paprikas samo sa graskom, piletinom i mladim krompiricima. Kada se paprikas skoro kuvao i kada sam probala, shvatila sam da sam posolila vise nego sto treba. Jedino mi je preostalo da dodam jos vode. Kada sam dodala vodu postalo je naravno bistro. Eto zato se testenina nasla u mom paprikasu, jer je trebao neko da "popije" svu tu vodu. 

Tako sam ja spasila nas paprikas, a vi upamtite, pa ako bude trebalo nekad da spasavate i vi vas, setite se kako to ja radim!!!


Нема коментара:

Постави коментар