27. 9. 2015.

OVSENA PAPAZJANIJA



Cak i u onim danima kada pomislimo da nemamo bas nista za dukanov obrok, treba dobro pogledati sta se sve nalazi u frizideru, ostavi, policama... E, tako sam ja iznedrila danasnji dorucak koji evo drzi jos uvek, a vec bi trebalo i rucati. Pre dva dana sam spremala dukan zeljanicu i ostalo mi je nadeva (fila) kao za dve velike palacinke. Nadev (fil) sam pravila OVAKO (klik i pogledaj). Evo i kako sam spremila ovu prelepu proju od ostaka fila, mleka i mekinja:


- 200ml mleka 2%mm
- 2 pune kasike ovsenih mekinja
- 2 pune kasike fila za zeljanicu
- malo soli

Kada je mleko provrilo sipala sam mekinje i kuvala ih priblizno minut, dok nisu povecale volumen. Tada sam ubacila fil za zeljanicu i kada je ponovo provrilo, kuvala sam na slabijoj temperatudi jos priblizno 2 minuta. Vrlo malo sam posolila, tek toliko da dobijem onaj slani ukus da ne bi bilo kao slatki griz zbog mleka.

Moze da se jede toplo i hladno. Bas zbog toga sto bi moglo da se jede i hladno, jako je praktican obrok za poneti.

Eto, jos jedna varijanta kada ne treba da se nerviramo da nam je necega ostalo, jer iskoristicemo sutradan svakako, samo da ukljucimo mastu.


Нема коментара:

Постави коментар