1. 9. 2015.

TESTENINA SA KALE I PILETINOM


Ovo je jedno expresno jelo, a uz to i veoma ukusno. Gotovo taman toliko koliko je potrebno testenini da se skuva. Nije nista bilo planski. Trebao mi je brz obrok za dvojicu i ja sam pokupila to sto imam i evo rezultata

- 150gr sitnih makarona
- 280ml krem supe od piletine
- 1 kasicica kale u prahu (lisnati kelj)
- 1 kasicica susene seckane kale
- biber
- 300ml vode


Zamislila sam da ce sve biti zelenije, jer kale u prahu imaju bas intenzivno zelenu boju, ali eto nije pozelenilo nesto mnogo. 

U pitanju je gotova kupljena pileca krem corbica koja moze da se jede kao potaz ili da se koristi za preliv pilecim sniclama. Meni je eto posluzila kao dopuna za testeninu.

Usula sam 300ml vode u serpu gde ce se kuvati pestenina. Kada je voda provrila ubacila sam testeninu i na slabijoj vatri se kuvalo 3 minuta. Zatim sam u testeninu usula krem supu, biber, kale u prahu i sve promesala. Dobila sam bistriju smesu i do kraja nisam trebala nista vise da dodajem vode. Ove sitne makarone se kuvaju 7-8 minuta. Kada sam iskljucila ringlu jos uvek je smesa bila bistrija, ali sam je poklopila i sacekala 5 minuta. Sve je fino upilo. Na kraju sam samo odozgo posula seckano suseno kale.

Dalje ovo jelo moze jos da se obogati sa raznim dodacima po ukusu, ali momcima je ovo bilo sasvim u redu ovako bez natrpavanja. Ova krem supica ima mnogo lep ukus i dosta pileceg mesa izmiksanog sa crnim i belim lukom u prahu, tako da je zaista sve bilo ukusno, a prah od kale je samo obogatio miris i ukus.

Eto, za 10 minuta kompletan obrok za dvoje.


Ovo jelo moze da bude hrono ali ako bi krem supu spremili sami, jer onda znate da nema nikakvih aditiva.

Нема коментара:

Постави коментар