25. 9. 2015.

ZELJANICA DUKANOVA



Konacno smo se moj sin i ja uskladili sa danima. Od danas jedemo isto. Mnogo ce biti lakse i jednostavnije. Danas prvi put jedemo iste obroke, a to je zeljanica  koja je nastala po Sadetinoj ideji. Malo sam je promenila jer sam htela da dobijem vise listica, ali u sustini isto je to kao i Sadeta sto pravi. Upotrebila sam belanca iz tetrapaka, a ko ima zumanca na broju, moze i cela jaja. Ovsene mekinje sam samlela u elektricni mlin za kafu da dobijem brasno od njih.


- 100ml ovsenih mekinja (3 pune kasike)
- 2 kasike gustina
- 200ml belanca 
- 350ml mleka 2%mm
- 1 kasicica kurkume
- so

Da pojasnim malo oko tih mojih kolicina jaja. U jedno jaje ima ~30ml belanca, a celo jaje sadrzi ~50ml. Eto, pa ko sta voli to neka stavi. Moj ogromni problem sa zumancima mi ne dozvoljava cela jaja, zato kupujem belanca u tetrapaku.


Da ne bih svaki put ponavljala postupak pravljenja korica, evo ovako ih pravim,(pogledaj klikom OVDE ). 

Za danasnji nadev sam upotrebila sledece sastojke 
- 300gr zamrznutog spanaca
- 400gr sitnog sira >2%mm
- 200gr dimljenih curecih prsa

Spanac bi bilo bolje da sam imala svez ali eto ovog puta je bio smrznut. Kada se otopio nisam ga cedila, ostavila sam tu vodicu. Meso sam isekla na sitne kockice. Soli nisam stavljala u nadev, meso je bilo dovoljno slano. Sve sam fino izmesala, dok se sir nije skroz usitnijo. 



Preliv sam uradila isto bez zumanaca. Imala sam kiselu pavlaku 0%mm. Nije bas  da je volim jer uvek kada vidim 0% mene je strah da ima skroba.

- 150ml kisele pavlake
- 150ml belanaca
- 1 kasicica seckanog vlasca
- vrlo malo soli

Sve sam sjedinila u ciniju, izmutila viljuskom i prelila odozgo svugde ravnomerno.

Ubacila sam tepsiju u vec prethodno zagrejanu rernu na najvisu temperaturu. Temperaturu nisam smanjivala jer nase rerne bas ne peku najbolje odozgo. Kada je dobilo finu pecenu boju odozgo, izvadila sam. Sacekala da se malo prohladi i sekla.


Zaboravila sam da napisem da sam dobila ovog puta 8 korica. Ovo je trebalo da bude dovoljno za nas dvoje po kolicinama mekinja i gustina ali ipak smo se fino naruckali nas troje. Sve je bilo savrsenog ukusa. Sada znam da nam je ova kolicina dovoljna za nas troje, tako da ne moram da razmisljam i o spremanju hrane za sina koji moze da jede sve bez problema na visak kg.




Нема коментара:

Постави коментар