18. 10. 2015.

BAKLAVA SA MAKOM


Jos jedan recept koji ja pravim punih 40 godina. Bila je to laka i brza poslastica u nasoj kuci cesto u to vreme. Uglavnom tada sam pravila samo laka i brza jela jer sam bila dete koje je imalo puno obaveza oko kuce i skole. Danas kada spremam hranu iz tog perioda uvek mi se emocije razbuktaju i najcesce suze krenu. Volela bi da nikada nista nisam naucila da spremam ali da sam imala svoju majku kao i svi ostali moji drugovi i drugarice. Od samog rodjenja sudbina je bila surova prema meni i mojoj porodici...

- 300 gr mlevenog maka
- 1/2 kg tankih kora
- 250ml secera
- 5 jaja
- 250ml jogurt
- 250ml ulja
- 1 prasak za pecivo

Jaja umutiti sa secerom i uljem, nakon toga dodati jogurt, mak i prasak za pecivo. Filovati svaku drugu koru. Kada se utrosi sav materijal, baklavu iseci na kocke. Peci u zagrejanoj rerni na temperaturi od 200˚C/30'

Kada se ohladi preliti toplim sirupom 


- 800ml vode
- 500ml secera
- 1/2 limuna isecenog na kriske
- 2 vanil secera.

2 коментара: