1. 10. 2015.

BOLONJEZE SA BILJNIM MESOM


Znam da ce vecina vas  biti antiprotivna na moj izbor mesa, ali ce mozda biti i onih koji nemaju nista protiv biljnog mesa, sejtana, glutena... Ne preterujem sa kolicinama i nije mi u jelovniku svaki dan. Ovo za sada koliko ga koristim nadam se da mi nece skoriti zdravlju. Mada, imam jos dosta da proucim kome i koliko smeta, ali to cu se konsultovati sa vegetarijancima koji preko 10 godina koriste sejtan u ishrani. 

Ovaj obrok je bio spremljen samo za mene jer su moji momci radije jeli klasican bolonjez sa teletinom.

- 1/2kg spageta tikva (1/2 manje tikve)
- 300ml seckanog sejtan  
- 2 veca paradajza
- 1 manji crni luk  
- 1 cen belog luka
- so, biber (po ukusu)
- 1/2 kasicice origana
- 1/2 kasicice seckanog lisca persuna
- malo vode ili supe


Spageta tikvicu sam spremila kao sto mozete procitati u tekstu o spageta tikvicama.

Sejtan sam spremila kao sto isto mozete procitati u tekstu o sejtanu.

Paradajz sam poparila u vrelu vodu da mogu da mu oljustim ljusku i isecem na sitnije kockice. 

Sejtan sam iseckala na jako sitno da bi dobilo izgled mlevenog mesa. Mada, mogla sam sejtan samleti na masinu za meso na krupnu sajnu ali vise volim ovako kada je seckano.

Crni i beli luk sam iseckala na sitno i proprzila ga na kratko u par kapi ulja. Zatim sam dodala seckani sejtan i stavila so, biber i oregano. To sve se fino przilo jer sejtan u sebi ima tecnosti u kojoj se sprema, pa je idealan za przenje bez ulja. Posle 5 minuta sam dodala iseckan paradajz i dodala sa supe. Krckalo se na slaboj vatri dok se paradajz nije skuvao i dok nije sva tecnost isparila. 

Sta da vam kazem, osim da, ako ne probate, necete mi nikada verovati koliko je ovo ukusno i koliko je tesko poverovati da je u pitanju samo gluten.


Нема коментара:

Постави коментар