15. 10. 2015.

SLADOLED DUKAN



Sladoled sam pravila da se nadje ako nekom zatreba. Moj sin, kome smo jedno drugom podrska u ovoj ishrani, poceo je da brlja, a mene dusa boli zbog toga. Njemu ide mnogo bolje nego meni i mnogo mi je zao sto pravi gluposti sa glupom hranom. Juce je kupio kutiju sladoleda i naravno pojeo sve, 450ml...
E, to je jedini razlog zbog kojeg sam pravila dukan sladoled. Nadam se da nece vise imati glupe avanture, jer zaista mi nije jasno zasto to radi, kada je tek na pola puta. Danasnji sladoled je najobicniji ali je zaista preukusan. Ukusniji je od nekih iz prodavnice.

Moja kutija za sladoled ima zapreminu 480ml. Svaki stapic ima 60ml.

- 200ml jogurta 2%mm
- 280ml mleka 2%mm
- 1 kesica jolly rancher (prah za sokove)

Sve zajedno sam usula u posudu i mesala nekih 20 sekundi sa penaricom. Verovarno od limuntusa, koji se simbolicno nalazi u prahu za sok se blago zgusnulo sve. Bitno je da prilikom sipanja u modlice ne bude pene, jer ona posle spadne i na tom mestu ostane prazno posle zamrzavanja.

 *Sladoled mozete koristiti od druge faze. Mada moze i od prve, ali ja ne preporucujem slatke ukuse u prvoj fazi...






Нема коментара:

Постави коментар