2. 11. 2015.

VARIVO OD KUPUSA I KELERABE


- 1/4 vece glavice svezeg kupusa
- 2 vece kelerabe (koraba)
- 800gr bataka (10 komada)
- 2 veca ljubicasta luka
- so, biber
- 1 kasika susenog pecenog crnog luka
- 1 kasika seckanog susenog persuna
- 1 kasika ulja

Bataci su juce bili skuvani u supu. Supa se pojela ali batake niko nije ni pogledao. Iz tog razloga je danas nastalo ovo jelo da bi se portosili bataci i kupus koji vec par dana ceka na red u frizideru. Tako da i vi isto mozete skuvati jednu finu supicu, a posle batake upotrebiti za ovo jelo. Povrce bude za cas gotovo, pa je najbolje da se bataci samo na kraju zapeku.

Iseckati na sitne kockice luk, kupus iseci isto na kocke ali dovoljno je da bude 3x3cm i kelerabu iseci na kocke 2x2cm. U serpu ugrejati kasiku ulja i staviti luk posoljen da se proprzi malo, samo da se zastakli. 

Zatim dodati kupus i kelerabu, dinstati neko vreme na srednjoj temperaturi. Tu sam dodala biber i seckani persun. Dinstala sam samo toliko da kupus spadne. Poredjala u tepsiju 30x20cm, poklopila folijom i stavila u zagrejanu rernu na 220C. Posle 20 minuta sam sklonila foliju i poredjala batake. Batake nisam solila jer su bili iz supe. Prebacila sam da rerna pece samo odozgo gril. Kada je meso dobilo finu boju, izvadila sam iz rerne. 

Ovo je bila bas velika kolicina. Nas troje smo vecerali i jos je ostalo. Eto, tako da mozete da odredite koliko je to.



Нема коментара:

Постави коментар