26. 1. 2016.

SIROVI RUČAK ll


Eh ručak, ovo je moj najdraži sirovi obrok, kada u njega mogu da stavim sve što volim i kada se pomešaju svi mirisi i ukusu. Trebaće mi par dana da pronađem pravu meru, koliko mi je zaista potrebno količinski. Danas je u tanjiru bilo svega i svačega ali od te silne gužve u tanjiru, nisam primetila da nedostaje šargarepa. Tako da sam odlučila da ću neke namirnice spremiti ranije, rasporediti po kutijama i držati u frižideru spremno za obrok.


- bebi salate 10 vrsta
- bebi paradajz
- chia semenke potopljene u vodi
- semenke suncokreta i bundeve
- sušeni brusnice
- maslinovo ulje
- balsamico
- žuta paprika
- pinjole
- brusnice sušene
- grožđe sušeno
- so, biber
- vlašac

Ukupna količina je bila 700gr i opet nisam mogla da večeram. Pogrickala sam samo 30gr badema u periodu od ručka do odlaska na spavanje. 

Ukus je bio prelep zaista!




Нема коментара:

Постави коментар