6. 2. 2016.

TESTENINA OD CRVENOG SOČIVA


Kupila sam testeninu koja je pravljena od crvenog sočiva. U 100gr sveže testenine ima 25gr proteina, UH 62gr, vlakna 13gr, kalcijuma 20% od potrebne dnevne doze i gvožđa 60% od potrebne dnevne količine.

Skuvala sam 80gr testenine i spremila preliv iznenađujuće ukusan. Tako da je testenina od sočiva bila kuvana, a preliv sirov. Za preliv sam upotrebila to što se vidi na fotografiji.

- 1 veća slatka sočna jabuka
- 2 kašike mlevenih badema
- 1 kašika pinjola
- 1 kašika chia semenki 
- 1 kašika maslinovog ulja

Pošto sam testeninu kupila na rinfuz nisam bila sigurna kako treba sa njom postupiti prilikom kuvanja jer ne sadrži gluten. Ubacila sam je u ključalu vodu ali sam vrlo brzo videla kao da će se raspasti, a ustvari nije skuvana, delovalo je kao da se ispira. Isključila sam ringlu i ostavila u toj vodi. Stajalo je tako još nekih 15 minuta i uspela je da se testenina obari. Isprala sam je pod hladnim mlazom vode da bi ostala cela.

U blenderu sam izblendala jabuku sa vrlo malo vode, tek da započne blendanje. Zatim sam pire od jabuke izručila u činiju i dodala mlevene bademe, i čia semenke. Sve fino promešala i ostavila da odstoji 20 minuta. Pošto je jabuka jako sočna (pogledaću sutra u prodavnici koja je vrsta), pretpostavila sam da će pustiti sok pa sam zato dodala čia semenke da one to sve pokupe. Zaista je tako i bilo, čia je odradila svoje i dobila sam predivan sladak preliv. Pomešala sam ga sa testeninom i maslinovim uljem, a odozgo posula pinjolama. Pojela sam u slast i nije mi bilo teško u želucu uopšte.

Ovo mi je drugi put za 14 dana da sam pojela nešto skuvano. Prvi put sam spremala smeđu rižu.





Нема коментара:

Постави коментар