30. 3. 2016.

KREM OD ROGAČA



Pre par godina sam došla na ideju da pravim čokoladu od rogača u prahu. To mi je momentalno pošlo za rukom i bila je savršena. Tada sam bila na hrono ishrani i pravila sam u kombinaciji sa puterom. Posle sam prešla na kombinaciju sa kokosovim ulje i isto je savršena, čak mi je i mnogo bolja jer su se mirisi kokosa i rogača fino složili. 

Kasnije sam došla na ideju da taj isti sastav mogu da upotrebim kao krem i tada sam sa njim filovala moju prvu hrono tortu. Kasnije sam ih počela da krem koristim u kombinacijama sa mafinima, a danas mi taj isti krem bude fil za sirove poslastice.

Uglavnom da ne bih određivala količine koliko čega treba, jer sve zavisi za šta će vama trebati ali ja sam odredila da na kašiku rogača u prahu (rogač brašno) je sasvim dovoljno 15gr kokosovog ulja.

U ovaj krem možete da dodajete i ostale namirnice za sirovu ishranu, a fino ide u kombinaciji sa orašastim plodovima i sušenim šljivama, datulama, grožđem.... Može da se kombinuje i sa svežim ili smrznutim voćem ali onda vodite računa o količini vode da ne bi bila krema bistra, kao da ne bi bila gusta ako stavljate suvo voće ili orašaste plodove.

Нема коментара:

Постави коментар